2011 m. vasario 1 d., antradienis

Sūrio sausainėliai


Puikūs sausainėliai...tokie lyg sviestiniai, lyg primenantys krekerius...tinkantys tiek prie alaus ar vyno taurės, tiek vieni... Pradėjus valgyti labai sunku sustoti:). O geriausia tai, kad galima išsikepti įvairiausių skonių naudojant vis kitus prieskonius ar prieskonines žoleles. Aš kepiau su kmynais ir čiobreliu. Bet kai kepsiu dar kartą, kepsiu kokių keturių rūšių;). O kepsiu tai tikrai...tikrai kepsiu.


Reikia:
  • 190 g. miltų
  • 100 g. sviesto
  • 1 kiaušinio
  • 100 g. parmezano sūrio
  • įvairių prieskonių( kokie patinka arba yra jūsų lentynoje)
Kambario temperatūros sviestą sumaišome su tarkuotu( smulkiai) sūriu. Įmušame kiaušinį. Išmaišome ir po truputį pilame miltus. Į tešlą įmaišome prieskonius. Aš naudojau kmynus ir čiobrelius. Iš tešlos suformuojame du ritinėlius( kaip dešrą) ir dedame į šaldytuvą 6- 8 val.( aš laikiau per naktį).Supjaustome griežinėliais 1 cm,( nors man, asmeniškai, plonesni buvo skanesni) išdėliojame kepimo popieriumi išklotoje skardoje. Ant pusės sausainėlių užbarsčiau druskos( labai tiko). Kepame 200 laipsnių karštumo orkaitėje 10- 12 min.
P.S. Sausainius būtinai palikit atvėsti ir tik tada perkelkit juos į lėkštę.


O dabar pasiimkit raudono vyno taurę ir skanaus.
Gražaus vakaro;).

2 komentarai:

  1. Mmm, atrodo labai skaniai :) Nesaldžių sausainių dar nesu kepusi, reikės kada pabandyti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Viktorija, tikrai verti dėmesio šie sausainėliai. Pabandyk. Tinka tiek prie vyno, tiek prie alaus ar netgi vieni. Mano keturmetis juos labai greitai sudorojo:)

    AtsakytiPanaikinti