2011 m. gegužės 16 d., pirmadienis

Greitas rabarbarų pyragas


Labai greitas pyragas, kurį truksite sumaišyti vos 10 minučių. O po pusvalandžio, prie puodelio kavos jau turėsite skanų, šilto pyrago gabalėlį




Reikia:
  • 5 kiaušinių
  • 360 g cukraus
  • 300 g miltų
  • 1 arbat. šaukštelio kepimo miltelių
  • 100 ml grietinės
  • 200 g sviesto
  • 500- 700 g susmulkintų rabarbarų
Kiaušinius išplakame su cukrumi. Įberiame su kepimo milteliais sumaišytus miltus ir išmaišome. Įmaišome ištirpintą sviestą, grietinę ir susmulkintus rabarbarus. Kepimo formą ištepame sviestu( geriau pasirinkti kuo platesnę ir didesnę formą) ir pabarstome džiūvėsėliais, supilame gautą masę. Kepame 180- 190 laipsnių orkaitėje apie 25 minutes( mano forma buvo gili ir nedidelė, tai man pyragas kepė 50 minučių. Po 25 minučių teko pridengti folija, nes labai rudavo pyrago viršus). Kai įsmeigus medinį pagaliuką, jis lieka sausas- pyragas iškepęs.
P.S. Šiam pyragui rinkitės plačią, nemažą skardą.


Skanaus.
Šaltinis: žurnalas Mano namai 2010 m. Nr. 6, 82 psl.

3 komentarai:

  1. Et, o aš pamiršau sekmadienį rabarbarų prisiskinti... Teks dabar savaitę laukti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Viktorija, ir aš pas vyro tėvus prisiskyniau, nepirkau. Jau kliedėjau dėl jų:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Išbandėm! http://dwcakes.blogspot.com/2011/07/rabarbaru-pyragas.html :3

    AtsakytiPanaikinti